Onsdag vecka 50

hörrni!! nu äre onsdag!
detta betyder att det bara är två dagar kvar i skolan denna vecka
vilket också betyder att det är en dag kvar tills idolfinalen! jag och maria kommer vara så snygga så. höhöhö eller NOT! ofta vi kan vara snygga liksom. majsan, vi är så jävla fula.

alla verkar vara på topp idag utom jag och sara. orka leva liksom. nya grejer hela tiden.
hade nyss matteprov, i morgon spanskaprov, och nu äre naturkunskap! det som är sååå otroooligt roligt! usch! ska skriva en jävla uppsats om cellen. skjutmig.
men som sagt, alla andra verkar vara på topp. maria springer runt, lika vimsig som vanligt och hannah skriker "MARIIAA, VART ÄR DU!! JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG MARIA" Linnsan skriker "WOOHOOOO VI SKA LABBA" (palla) och Daria skuttar omkring i sina otroligt fina klackar och verkar lite vimsig hon också. somnade på sh. haha skönt såg det ut iaf.

aja, nu antar jag att jag måste fortsätta skriva.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag är så jävla trött. har skrivit en inledning.. nu gäller det att skriva om prokaryota och eukaryota celler. en onsdags eftermiddag kan inte vara bättre.
och jag har ett blåmärke på knät också, jävla cykel och jävla snö!

ciao!!!

jag saknar sommar, ser ni inte hur lycklig jag verkade då?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAHAH:DD

2008-12-10 @ 16:07:17
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: hannie

HAHAHAHHAHHA

2008-12-10 @ 16:29:27
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: hannie

JAG KAN VISST LEVA UTAN MARIA! ;D olle däremot....njaaa..... ;)

2008-12-10 @ 16:30:13
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback