NÄÄÄMEN!

var även denna vecka avklarad och i morgon är det julavslutning+maskerad och sen är jullovet här! så otroligt underbart. jag förstår inte att det redan gått en termin. en termin på bessemer. att vi överlevt, det förstår jag knappt.
på spanskan sjöng vi julsånger idag och det var ETT ÅR sen sist,.. måste livet rusa förbi? och då satt vi i B-korridoren på hammar, please take me back! ;)

nu har jag skickat in sista uppsatsen innan jullovet och det känns underbart. nu ska jag och mami dona lite och sen blir det one tree hill och sova nån timme. skönt!
ha en trevlig kväll!
och hörrni!! idag är det exakt TRE MÅNADER tills jag fyller arton.
pusshej!

och i morgon SES VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback