monday

jag är så jävla trött. jag vill ha lov NU! första dagen är avklarad strax dock och det är ju toppen! för då är det inte långt kvar till fredag!! och vad betyder det, people? JULAVSLUTNING + MASKERAD!! kommer bli toppen det, brudar!

umgicks med nath igår och kom hem runt elva, sen kunde jag inte somna, så i morse när klockan ringde så ville jag skjuta mig själv.
nu skriver jag historia... eller ah... gjort en halvfärdig framsida! :O har verkligen INGEN MOTIVATION just nu. motivation är det värsta ordet som finns.

neee hörrni! nu ska jag se till att få något gjort innan jag ska traska hem i vintervädret.
hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

snälla, skjut dig inte ;) vill jju ha nåt att komma hem till också!

2008-12-17 @ 06:03:46
URL: http://iiro.blogg.se/
Postat av: mmmar

I like you so much my friend, always and forever<3

2009-01-08 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback