lips of an angel

gud vad jag längtar till fredag nu. okej, plugget kommer inte vara över då. men det är ändå sista dagen innan jullovet och natten är ung. fan vad roligt vi ska ha people! kommer älska den kvällen, helt klart.

sitter i sp:s datasal ensam med linnsan, maria, daria och sara.
Daria läser bloggar, Sara skriver geo, Linnsan sjunger och maria ligger på två stolar och "försöker" läsa geografi.
och här sitter jag, och hopppas att dessa dagar ska rusa förbi i världens fart!
denna vecka MÅSTE jag skriva om någon barnsjukdom och mycket geografi.!
ska försöka göra så mycket jag kan och orkar. vad hände med motivationen denna termin?

aja, have to go!
hörs!

Kommentarer
Postat av: hannie

TACK!!!!!! ska försöka bli frisk, eller i värsta fall så får jag krypa till skolan !! ;D

2008-12-17 @ 14:16:00
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback