Idol 2008

det var faktiskt riktigt roligt att sitta på plats i globen, lätt värt pengarna (som alla klagat så mycket på) :)
jag och maria skrek och hade oss och det är klart bäst live. bäst i pausen när robinB uppträdde och maria typ dog. den inspelningen måste jag lägga in här sen också.
och okej, Kevin var klart rätt vinnare, dock hade det varit roligt med en tjej från hedesunda. Det kändes riktigt bra när dom visade inslaget från gävle ;)

pinsamast var dock när jag och maria satt på FEL PLATSER först. dåligt pinsamt! en vakt kom och kikade på våra biljetter och vi satt fel så klart. dock hjälpte en snäll mamma oss och det visade sig att vi skulle sitta bredvid henne. haha
bra platser hade vi också, tycker jag. helt okej.

träffade natha i den långa pausen såklart och det hela slutade med ett stående och skrikande globen när det blev klart att Kevin stod som vinnare!
dock är min kamera cp så bilderna är inte dom snyggaste. men här kommer ett antal:



gynning :)


Robin B i pausen :) "BRING IT ON HOME TO ME"

Kevin vinner! :)

en glad majsan!

Jag ser surast i världen ut, men jag var riktigt glad jag också!

Danny och de "gamla" idolerna uppträder

Konfettiregn

och tillsist den blåa globen

kommer några fler sen, om jag orkar, nu ska jag krypa upp i soffan och kika på TV ett tag. det är jag värd.
hörs!



Kommentarer
Postat av: PERNILLA

var det roligt? :D

2008-12-26 @ 18:02:29
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback