i kiss my pants in mortal fear

hallå bLoggen!
har ni någonsin suttit och stirrat rakt in i väggen? har ni någonsin haft en hel hög med skolböcker i knät samtidigt? har ni någonsin bara varit okontaktbar i ca två timmar? har ni någonsin kännt att livet inte kan bli jobbigare? Har ni någonsin kännt att ni helt enkelt bara inte orkar mer?!
welcome to my world!
jävla äckel plugg.

min blogg har blivit så otroligt rolig tycker jag, med allt dessa klag.
OCH JAG SKA HÄMTA LUSSEKATTER PÅ FREDAG TILL KLASSEN!! FATTA INGEN ANNAN!!!
nää nu väntar ju spanskan, just ja, jag har ju faktiskt inget liv. neej, jag måste faktiskt plugga tills det slutar med att jag sitter och stirrar in i väggen.
thank god för grey's denna afton.


och jag saknar miss jackson. men på fredag ses vi. caaaaaaaaaan't waaaaaaaait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback