en ester är mer än ett tant-namn!

visste ni tillexempel att en ester bildas då en organisk syra reagerar med alkohol?
aa det är typ det där som jag kommer ägna min kväll åt.
skönt att få i sig mat efter skolan med Daria och Maria dock :) en liten paus innan pluggandet.
åååh ibland undrar man om SAM verkligen är rätt.. man sliter ut sig som aldrig förr.

meeeeeeeeeeeeeeeen that's life, vare sig man vill det eller inte. matteprovet är flyttat, vilket känns skönt. det betyder att jag kan koncentrera mig på NK denna vecka. prov på fredag. nästa vecka kommer också bli ett helvete. but we can do it... yeah right.

höööööööööööööörs!

I WANNA BE IN THE DIIIIIIMMMMMAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback