we will make it

vi ska inte sitta och klaga längre bara, nu jävlar ska vi köra så det ryker!
vi är helt enkelt bäst, inga snea blickar från andra ska vi ta heller.
gymnasieelever har alltid hatat SAM, så är det bara. men jag älskar linjen och mina puddingar jag har vid min sida. vissa kommer alltid finnas där och det älskar jag! tack och lov för er (y)
två har försvunnit men vi andra finns kvar och vi ska inte sjunka lågt för det. nu kör vi på på vanlig rulle igen, tycker jag!
och rebecka, vi älskar dig också.!

nu är jag precis hemkommen efter första måndagen. redan lektioner. pust.
det blev en snabb visit till donken med hanni och majsan efter skolan. madelejnee cyklade förbi och jag "tvingade" henne tillbaka, så vi cyklade hem tillsammans :) skönt med fler folk som bor i kära vallhov. tack mads.
vad händer ikväll? det visar sig. just nu blir det fika med min kära storasyster!
ha en trevlig dag, people!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback