tila tequila

gårdagen var riktigt trevlig med nath, angelica, sara och johan! :) det kikades på film och snackades.
dock vart vi fast i ett "a shot at love , with tila tequila" maraton innan, som vi följde som små nyfikna ungar. mycket drama där.
kom väl hem runt tre nångång, efter att en viss vän ringt minst tusen gånger "KOM HIIIIIIIIIIT!" karatefylla kanske? ;) hahaha
somnade till mtv "sundown" när jag kröp till kojs och vaknade sent idag.

läste tidningen och fick en smärre chock när jag läste om knivrånet på bessemergymnasiet i förrgår! ehm HALLÅÅÅ?!?! bra säkerhet skolan lär ha om en elev blir rånad och hotad med kniv klockan ett på dagen liksom. kul att man kan känna sig säker. tacka vet jag hammar.

nu ska jag upp till natha. hon och angelica missade tåget så dom åkte hem igen och ska ta ett senare tåg. så tänkte kila upp och snacka lite skit med dom!
senare ikväll blir det maria :)
ha en trevlig kväll!
ciao!



hammaaaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback