soon it's back to school

jag kan fortfarande inte förstå vart sommaren tog vägen. vad som hände med den sommar som skulle bli bäst i världen!
det har rusat förbi i en jädrans fart och snart är det tillbaka till skolbänken igen!
på ett sätt är det såklart hur trökigt som helst! att sommarlovet är över och att det är ett helt år kvar till nästa. men dock känns det skönt att komma tillbaka till vardagen, på riktigt, och dessutom börja frossa i lite höstkläder. :)
dock hatar jag att rebecka ska åka till USA! sjukt rolig upplevelse för henne, men hallå?! tänk på lilla larsson liksom! how am I going to survive?! ;)
sen åker natha tillbaka till uppsala också! och nu säger hon att hon inte kommer palla att komma hem varje helg. NÄHÄ?!?! roligt. jag har ju varit med henne fööör mycket nu så hur blir det när hon inte finns uppför backen nå mer?
dock är jag otrooligt glad över att jag har vissa av mina sp1b brudar kvar! hur skulle det annars gå liksom? ;)

nej, men nu känner jag för luft. ska umgås med sötisida och nathinaathii :)
försöker få med dom på bio. får se hur det går ;)
ciao!


Kommentarer
Postat av: rebsan

At first I was afraid, I was petrified

Kept thinkin’ I could never live,

without you by my side.

But then I spent so many nights just thinkin’ how

you did me wrong. And I grew strong,

and I learned how to get along


2008-08-11 @ 19:56:33
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback