sister you've got it all

så fort jag och maria klev innanför dörrarna på hammar så gjorde det sjukt ont. allt det här tjatet om hammar kanske låter töntigt, "only a school god damn" kanske vissa av er tänker. men det finns sjukt många minnen därifrån och det är så lugnt och skönt! dock var det fööör tomt där idag. alltså alla soffor var borta, inga datorer, INGET FOLK?!!
när jag och maria stod vid "våran" toa, hahaha, så kunde jag se framför mig hur jag och sofie dansade runt som två små idioter den där dagen för länge sen, men herregud vad roligt vi hade.
sen kunde jag känna en pirrande känsla i magen hela tiden, och jag ville verkligen bara vakna upp och inse att allting var som förr. är det för mycker begärt?
när en efter en från våran klass dök upp där i korridoren kändes det for once, som förr.
maria hade dock en sjuk kommentar "ÅH HERREGUD, våra skåp är gula nu!" jaa, maria, dom har alltid varit det. haha så länge sen var det inte vi gick där.

vi hade en lektion sen, idrott, som endast bestod av info. liten konstig filur till lärare fick jag en känsla av. säger som victoria sa "vi kommer ju köra över henne" hahah, aa maybe so. dock kanske det blir skönt med en idrottslärare som inte kör på som faan. fast who am I kidding? hon kanske är värsta idrottaren och kommer köra slut på oss? vad hette hon nu igen?

efter skolan så skulle jag cykla hem och när jag kommit halvvägs så sms:ade hannah, så då vände jag och mötte upp henne och victoria på stan igen för lite snack om dagen.

nej , men jag kan ju sammanfatta detta kort med att det var skönt att kliva in på hammar igen. skönt med en dag utan bessemer, alltså! ;)
ciao!



Kommentarer
Postat av: madolen

only a school god damn.. nerå, men josie du måste se de bra sidorna med gudomliga bessemer, welcome to the future! Om man gemför med hammar då, allt kommer bli bra så länge jag går på bessemer.

2008-08-27 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback