on and on

gårdagen spenderades med maria :) det blev "ben and jerrys" och snack. det ska va gött å leva! träffade även oscar en snabbis också :)
vi var btw asrädda när vi skulle gå till ns i mörkret och hämta hem marias cykel. nu när man hört så mycket om lilla viken så undrar man va det finns för idioter här omkring egentligen. one thing is clear. jag tänker iaf inte gå nånstans själv i mörkret.
stötte på kingen utanför mcdonalds också. haha det var sjukt längesen och jag fattade inte ens hur han kunde känna igen mig. "nej men det är ju du, tjenare gumman! hörru, lukta på min nya parfym" haha klockrent. inte alla hästar hemma där inte ;)

så jävla trött idag. helt slut i kroppen. ska snart cykla ner till maria med sara. måste plugga.. roligt.
ha en trevlig dag.
besitos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback