shorty got low,low,low,low

igår var det sjuuuuuuuuukt roligt! jag, natha, sara, denise och emelie tog halv sju bussen in till valbo köpis där viktor hämtade oss och körde oss till förfesten. jag måste erkänna att jag fick några flashbacks från förra sommaren när vi va där. haha!
det blev nån sjuk lek, dans och massa skratt!
sara fick även fram sin vilda sida och satt och hade en riktigt het disskusion med en av grabbarna.
viktor (stackarn) fick skjutsa oss alla i omgångar. det började inte bra på cityfesten. sara spydde direkt då vi lämnade bilen, natha vart skallad av nån och jag fick hicka! haha! vad kan man säga?! jag bestämde mig för att åka hem med sara. när jag staplade in här hemma hade jag en golfboll och en mjuk playboykanin i min bh.
aja, anyway! idag blir det lite förfest hos natha :)
här kommer några bilder. kommer fler från nathas kamera sen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback