matlagning

åh herregud, det finns mycket jag är bra på ;) , men matlagning är inte ett av dom! HAHA! jag lagade mat nyss, quornfilé och majskolv. slutade med att mamma kom in i köket och sa "men vad har hänt?!" joo ni förstår jag hade way to much heat on, så hela köket är nu ett enda stort rökmoln! dessutom har jag nu förstört stekpannan på nått jävla vänster.
farmor och farfar kom också på besök! mina favorit gamlingar. inte träffat dom på sjukt länge och det punkterade farfar ut. "hej, jag är din farfar!" haha!




and hun, I do care. the summer of 2007 right?


nu ringer sara snart, så ska vi cykla ner och träffa maria för lite skitsnack. sen ikväll blir det ju nath, som sagt! oohoo rimma är jag visst också duktig på!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback