mamma mia, here i go again

idag har jag umgåtts med nath såklart, och ikväll bär det av till gävle för att kika på den omtalade "mamma mia". enligt recensioner ska den vara helt underbar så det får vi hoppas på :)
mickan ska nog också joina, så det blir trevligt det. längesen vi tre spenderade lite tid tillsammans.

nu har jag en stor leonberger i min hall. yeah, you got it right. vi är hundvakt igen. men bara idag, men jag tar allt jag får ;)och specielt när denna dog är i samma storlek som min basse.
nej, nu ska jag göra mig i ordning. nu kommer sigrid! :)
och i morgon åker rebecka. och jag är så glad för hennes skull! :) visst, jag kommer sakna! men jag önskar henne massa äventyr som hon kan berätta för mig sen! :) love you girl!
ni får ha en trevlig kväll så hörs vi!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback