ledig dag

idag var vi på SP lediga, vilket var mycket skönt! :) gick upp vid nio och gick ut och gick i ca en halvtimme. sen blev det frukost och valbo med syster. är nu hemkommen och det känns som att jag fått en riktigt bra start på morgonen!
gårdagen spenderades med maria och sara. och vi kan ju konstatera en sak: hata bessemer, älska hammar! ;)
vad händer idag? nu framöver vet jag inte riktigt, senare kommer nath hem så ska träffa henne då, såklart! :)

och btw, fan vad alla klagar på att jag inte alls fyller 18 detta år! nej, jag vet att jag inte gör det. men jag menade hur mycket som kommer hända under skolåret, och skolåret är även under år 2009, året jag fyller 18! GOD! ;)

ha en trevlig dag så hörs vi! och rebsan! jag ska också bli fit nu när du ska det hade jag tänkt! hahah (y)
ciao!

sakna hammar


Kommentarer
Postat av: MADIE

jossE! du fyller inte alls arton iår, jesus!!.. NE ja skojaDE BARA!!;)

2008-08-23 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback