kass uppdatering

sorry guys! men jag har verkligen inte hunnit skriva dom senaste dagarna. i fredags var det nath, såklart, och sen på kvällen kom det ett gäng brudar hit på lite mat och alkohol! trevligt! dock när vi skulle dra vidare öste regnet ner så alla drog och jag och maria mötte oscar ute innan vi också gick hem och somnade.
igår firade vi idomin som nyligen fyllde år! :) jag och natha köpte presenter och hade en allmänt stressig dag. till och från stan. innan vi kunde pusta ut och käka exotisk planka med dom andra hemma hos eidem. det resulterade i att bli en mycket mysig kväll med några tjejer :)
och idag då.. jo man vaknade nyss upp till detta kassa väder utanför och tänkte: "idag är det tid att uppdatera bloggen" så det gör jag nu :) ska kasta in lite bilder från i fredags. ska få fler av natha sen + bilder från kalaset igår, så dom kommer lite senare!
ha en trevlig (piss regn) dag, people!
ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback