kan man bli annat än deprimerad av detta väder?

usch vad jobbigt det är att vakna till sånt här fult och äckligt väder. (då kanske ni tänker "vad är äckligt väder?") och jag vet inte, men jag har inget annat att säga om vädret just nu, förutom att det är fult och ÄCKLIGT!

dessutom sitter jag här som värsta budbäraren. skriver med rebs på msn och med hannah på sms. "blir onsdag bra?"
"nej då jobbar jag" "fredag? förfest innan cityfesten?"
"nej då ska jag till åshammar" "torsdag?"
jaa vem vet, det här kan ju hålla på hela natten. jag kan nästan närsomhellst. sen är det dom brudarna som krånglar ;) haha. jag hoppas vi kan komma på en dag.
men oj! nu avslutades det! can't believe my eyes! hannah svarade "på torsdag ska jag vara med mormor på kvällen/natten, men innan det blir bra.. tack josefine :) "
tack hannah! för att du avslutade detta budbäreriet!

det känns ju inte heller direkt uppiggande när det ryktas om att det ska vara sånt här väder hela veckan inklusive helgen. roligt att gå runt på cityfesten då? nej usch! jag ska be till gud om soligt och varmt väder! jaa väder som är allt annat än äckligt.



idag blir det uppsala med la familia för lägenhetsjakt åt mi hermana. eller så skiter jag i det och åker till nath för fortsättning på vårat sex and the city maraton. fårse.
ciao!


Kommentarer
Postat av: rebb

bra bild, vem är japanen?

2008-08-04 @ 16:01:08
Postat av: hannie

då har man gjort något gott idag! fått josefine på bra humör, jävlars va bra jag är ibland ;)

2008-08-04 @ 16:01:33
Postat av: hannie

då har man gjort något gott idag! fått josefine på bra humör, jävlars va bra jag är ibland ;)

2008-08-04 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback