is it you?

gårdagen var mysig, dock kass film men sällskapet var ju trevligt iaf med maria,mathilda och sofie :)
åkte och träffade natha efter iaf och åkte hem till henne ett tag, innan jag gick hem i spöregnet! tur att det inte är så långt emellan våra hus! :)

en sak bara innan jag går vidare: nån hade kommenterat anonymt på ett av mina tidigare inlägg "hon i rosa kjol är en hora" på det kan jag bara svara: nej, det är ingen hora. det är min gode vän sara och om du är så jävla feg att du inte ens vågar kommentera med ditt egna namn så borde du fundera på att  kanske inte kommentera alls. äckel.

idag har jag varit på stan hela dagen och umgåtts med natha och therese! två riktigt trevliga pinglor! mycket trevligt hade. pratade massa norrsätra minnen och skrattade. så det ska vara helt enkelt (y)
nu ska jag fixa och dona lite innan jag ska möta natha igen. (jag vet, hur orkar vi, right? men vissa kan man bara inte få nog av;)

imorgon är det sista gången jag,hannah och maria får träffa ivarsson också! så sjukt sorgligt! "sista gången" kanske inte är rätt ordval men sista gången på ett år iaf! och det mina vänner, är SJUKT SORGLIGT!
i morgon ska jag vara på dig som en igel, rebs! tänker inte släppa dig för fem öre ;)
ses i morgon brudar! finaly!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback