is it for real?

nej, bessemer var ingen höjdare.
kanske dumt att döma så tidigt. men hallå?! vi är hammarfolk och vi älskar hammar. varför måste man då tvingas till en helt ny byggnad där man inte alls kommer trivas lika bra?
nu kan vi inte längre ha vattenkrig innomhus, och nu kan vi inte längre lägga oss i dom sköna sofforna och ligga där tills långt efter skolan slutat. fan.
det enda possitiva idag var väl att vi får heta SP2B hahah thank god! hade dött om vi blivit SP2A, jag menar , vi är ju spB folk ;)
jag har ju damerna i skolan iaf, dock hatar jag hela byggnaden.
så nu är skolan igång igen, men snart är det helg igen. och då får jag träffa natha igen. jag saknar henne redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback