"hello stranger"

gårdagskvällen med min kära "förut lost" friend gick riktigt bra. det räckte med ett "hello stranger" från mig och sen sprack all spänning och vi pratade minnen, skrattade och planerade framtiden.
jag råder er alla att sluta fjanta! så sjukt töntigt att gå runt och vänta på att den andra ska våga ta första steget till att förlåta. men varför inte vara hjälten själv? och förlåta? skit i förlåt och bara gå vidare, tillsammans!

jag kom och tänka på en sak.. Have the cigarett become my relationship?!
jag menar, det finns alltid till hands och  det är det man vänder sig till när allt annat är skit.
dock har det blivit en vana och man fortsätter mata lungorna med gift även om man vet att det sakta men säkert tar död på lungorna och därmed sig själv.
jag skäms.
folk som ser på en ung flicka som röker tappar minst hälften av det goda dom ser i henne. och can you blame them? dom går säkert och tänker "stackars flicka, röker redan och såå pass ung"
jag vet att för varje cigg jag tar, desto mer förstörs min kropp. men what can I say? det har blivit mitt förhållande så nu blir det en kvick dusch och sen ut för att smutta på giftet!

sen blir det gävle med två gobitar, rebs och hanni!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback