hear me out: I'm not over you yet.

var torsdagen avklarad! wohooo!
ikväll har jag endast käk planerat, med några av SP2b:s brudar och pernilla! :)
och madolajne, självklart kommer allt bli bra. det börjar kännas bättre nu och jag är bergis på att det har att göra med att en viss mado går där ;)
overandout


Please remember the times we shared together. Remember, I was there for you and you were there for me. I wont forget so don't forget the memories we made. Remember how we smiled and how we laughed. Please remember. Please remember.



Kommentarer
Postat av: mama

a vad kul att höra, det värmer! det var ju ändå väldigt lääängesen vi gick på samma skola, och det blev så tomt och obehagligt när vi gick på olika. Jag behöver min dagliga dos av Josefini! Även om det bara är ett hej, much bettero than niento!

2008-08-28 @ 14:52:54
URL: http://mothermercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback