cityfesten

alltid samma sak, varje år. gatufesten som ungdomarna älskar men som föräldrar hatar.
egentligen, vad är nöjet? självklart dömer jag ingen, jag åker in varje år och kommer säkert fortsätta med det framöver.
men egentligen, vad finns det att se?
men kanske är det just det, att det finns absolut ingenting att se, förutom alla dessa tio tusental människor som kommer varje år, från olika håll och kanter.
klart jag ska in i morgon och på lördag också! för det är då det är roligast. på helgen.
men jag kände en viss längtan över att sitta på bussen hem idag från gatufesten. dock hade jag trevligt den korta stunden det varade, med hanni och rebs!
men ingen av oss pallade längre (förutom hannah som stannade med sin coola mormor för att hjälpa unga och dumma;) haha
så jag och rebs tog bussen hem och nu är det mer än skönt att sitta här framför datorn med färskpressad juice och njuta av att man faktiskt kan vara inne en sån här äcklig dag. (syftande på vädret)
nej, men i morgon smäller det iaf! ska bli roligt på förfesten, men sen får man se hur länge man pallar att gå runt, runt, runt och återigen RUNT på cityfesten :)



Kommentarer
Postat av: rebecka

visst vare skönt?!

2008-08-08 @ 17:16:04
URL: http://iiro.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag och min mormor är hippa som fan ;)

2008-08-09 @ 14:07:33
Postat av: daria

åh, jag saknar den där hörnan på hammar!

2008-08-19 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback