baby, feel the beat.

vi fick skåp idag. jag som gått och gruvat mig för att få ett underskåp FICK det SÅKLART!! jävla skit. det är ju roligt att man måste sätta sig på knäna och typ krypa under Darias ben för att ta fram grejer. sikka skitskåp!
dagen gick fort iaf, kanske för att vi bara slappar oss igenom. men på matten körde vi igång direkt.
" jaa då kan ni börja jobba på kapitlet"
whattaaafaaack? men det gick förvånansvärt bra!

skönt att det är torsdag imon och sen fredag.. vilket betyder att det sen är HEEEEEEEEELG!
och herregud vad jag längtar tills nästa helg ändå nu, för då blir det uppsala till min brutti lutta! och därmed partypartyy!
nej, men nu ska jag se till att hitta min syster och dryga med hennne. jaa, på henne som en igel ska jag vara, för i mon tidigt åker hon till uppsala och blir kvar där..
ha en trevlig kväll, people!
ciao!



and it is not easy to walk around, pretending everything is alright.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback