another sunday morning

godmorning!
gårdagskvällen spenderades som sagt hemma hos linnsan! riktigt trevligt, och jag älskar hennes Vilda!! så sjuukt söt!
det kikades på film och lite annat smått och gott.
vid ett tiden cyklade jag och mötte natha, sen åkte vi hem till henne och nu sitter jag här , precis nyduschad och hemkommen.
nu får man inte träffa nath på två veckor! SAD but TRUE!
men jag hoppas denna skolvecka kommer gå aningen fort, nu är det en hel jävla vecka! plus att vi börjar gå efter schema.
men btw, idag är det ju fortfarande söndag och solen skiner. får se vad man hittar på.
sitter iaf och skriver med syster, som är i källaren. nödvändigt, ha!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback