and we just had to go back

gårdagens planer blev snabbt ändrade då vi blev tillbaka bjudna till valbo :)
men denna gång tog jag, natha och denise med oss tre nya damer! ida, majsan och madde :)
och trevligt hade vi! spårades så klart, då det fylldes på i glasen hela tiden. "nån som vill ha rom och cola?" "nån som vill ha bacardi istället kanske?" "JA TACK!" :)
idag har jag en tatuering på magen, och maria också ;)
natha va inte ens med till gävle. jag och madde drygade med våra bloggvideos "HALLÅ BLLOOOGEEEEEN!" haha!
sen på bussen hem satt madde hela tiden "josse, vart är mina stövlar?!"
och hon hade dom på sig ;) sen har jag för mig att jag lekte lite mary popkins också , med maddes otroooligt snygga paraflax! (y)

jag slocknade väl runt tre efter att ha försökt hjälpt natha komma ifrån valbo. viktor hade ju annat för sig tyckte jag det lät som ;) och ingen annan var nykter. men tillslut betalade nathas pappa en taxi som fick hämta natha så hon kom hem! tack wille för att du fick hem min pärla oskadd!

men after all, så var det en sjukt roligt kväll igen!
bildeer kommer senare, nu blir det nikotin och dagen efter snack med nath! :) (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback