and I miss you

josefine säger:

REBECKAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Rebecka säger:

LARSSOOOOOOOOON

josefine säger:

hur har du det?! är allt toppen om jag förstått rätt?!

Rebecka säger:

Hur bra som hellst lite trött bara, vakna för 5 minuter sen haha

josefine säger:

haha jaha! vad är klockan där nudå?

Rebecka säger:

10 tror jag haha

Rebecka säger:

ska du äta middag snart eller?

josefine säger:

haha, ja faktiskt. klockan är 17.00 här nu!

josefine säger:

åh herregud ivarsson, det är så lite skratt utan dig! jag behöver höra "ööh va?!" dagligen. min drog för faaan!

Rebecka säger:

ööh vaa?

Rebecka säger:

haha

Rebecka säger:

jag har en bild på dig och hannah som bakrund

josefine säger:

du är klockren gumman! och vi saknar dig så jävla mycket! jag hoppas detta år kommer gå så sjukt fort, så att du får komma hem och berätta allt för oss!

josefine säger:

mendu?! har du träffat nån dennis?!

Rebecka säger:

haha ja två dennis, den ena var våran guide i new york och den andra är leahs pappa.. båda är över 50 hahaha

josefine säger:

HAHAHAHA! men rebecka! det kanske är nån av dom ändå! who knows?! haha

Rebecka säger:

men de kommer två utbytesstudenter till hit, en är från sydamerika.. han kanske heter dennis de vet man aldrig

josefine säger:

JA!!

josefine säger:

vi får hålla tummarna helt enkelt för när du kommer hem hoppas jag att du berättar om dennis, din soulmate!

josefine säger:
det va en som blev rånad och hotad med kniv på bessemer i förrgår klockan ETT på dagen! hör du hur sjukt farligt vi lever?!

josefine säger:

sandviken har blivit värsta gangstaah stället !haha

Rebecka säger:

men gud, och jag undrar varför det sitter skyltar med att att man inte får ha med sig pistoler och vapen in på våran skola.. de borde ju ni ha

josefine säger:

hahha ja det har du helt rätt i rebecka!

josefine säger:

men kom ihåg vad jag sagt! hoppa inte in i nån främlings bil! USA är kännt för alla kidnappningar!!

Rebecka säger:

jo precis, men jag åkte på roadtrip med tim häromdan hoppas de inte var så faligt

Ivarsson är klockren.


Kommentarer
Postat av: rebsan

fel, jag är klockren ;)<3

2008-08-31 @ 03:32:14
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback