two great days

hola amigos!
har kommit på att anledningen till att jag inte skrivit på två dagar är inte pågrund av att jag pluggat (tyvärr) utan jag har haft fullt upp med annat, roliga saker ;)
var med stina i onsdags, glass och solsken i gävle är allt jag har att säga om det (underbart!!)

igår när jag gick från dansen, sista lektionen, så hör jag "LARSSON!!" och stannar till, vem är det då jag ser om inte min lilla underbara Rebecka Ivarsson! jag förstod med en gång att tjejerna återvänt från Tyskland. Min reaktion var ungefär såhär "OH MY GOOOD!!! REBECKA AAAAAAHHHHHHHHHHH" haha ;D
jag och sara ringde sofie på dirr och vi mötte henne, daria och maria på viking för att välkomna dom hem till soliga viken :)

nu sitter jag i skolan men har inga lektioner... jag vet, vad fan gör jag här?! det är så att jag och sofie måste skriva klart två uppsatser innan denna dag är slut, så jag antar att jag och sara är tvugna att leta reda på henne eftersom hon nyligen rymt ;) men det går ej för sig när man arbetar med miss larsson ;)

nått annat intressant dom senaste två dagarna? well, stina har fixat ihop en blind date till mig ;) gullunge! får se hur det blir med det, håller er uppdaterade såklart ;)
hörs ikväll, people!
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: becka

min reaktion: men neeeeeeeejh, ta mig tillbaka till arlanda.. fort som fan..7

ahahhahaha

2008-04-18 @ 15:57:01
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback