TTT = Taggad Till Tusen!

Lundan taggar och detsamma gör jag!! :) ikväll ska vi ha riktigt roligt brudar, och det kommer bli like the old times! för nu är det bara gamla godingar jag ska spendera kvällen med :) åtminstone till en början! senare kommer nod Linnsan och fler brudar förbi!

Haha, Sara och jag ÄR så busiga ;) snacka om att vi gör allt för att få det vi vill ha ;)
jag hoppas hon ringer snart så jag hinner träffa henne ett tag idag också :)
annars, ska jag plugga lite nu och sen bara vänta på ett samtal från nath (för andra gången) så man kan fixa och dona inför kvällen!

vi kanske hörs senare ikväll, om jag hinner. annars får ni ha en toppen lördag och festa som FAN nu, PEOPLE! :)
CIIAO!



an oldie ;) haha kvällen till ära! ;D
image370

Kommentarer
Postat av: mmmma

jamen förfan josefine, tagga stenhårt!;D

2008-04-12 @ 16:31:24
URL: http://made.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback