störtsköna människor - det borde finnas fler ;)

Niklas:
PARTY HOS MIG IDAG!!!!
Jag:
Jasså? ;D har du huset för dig själv eller?
Niklas:
jaa, mamma, pappa och filip får dra till lövbacken när jag ska ha fest
Jag:
haha självklart för Niklas decides, right? ;)
Niklas:
Yes, it's all about me baby


haha, niklas! ibland är du bara FÖÖR STÖRTSKÖN! ;)


ärligt talat, people! så vet jag inte riktigt vad som händer idag.. lär väl erkänna (även om det svider) att jag är aningen avundsjuk på brudarna som befinner sig i Tyskland just nu.. jag menar, för dom väntar krogen ikväll! KROGEN! liksom!
man kanske borde svänga förbi niklas? ... aa men bara om jag får med mig nån rolig filur!
som tur är så skriver MLund om morgondagen nu, så jag har åtminstone nått att se fram emot den här helgen!

jag hoppas ni får en underbar fredag, people!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback