skit också!

att inte vädret höll i sig från igår! då var det som att se sommaren sagta men säkert vanka sig hit till vårat avlånga land och nu när man kikar ut är det som att se ett mörker komma närmare och ta över våra såå efterlängtade vårdagar.

aja, här sitter jag iaf.. skolan var riktigt bra idag faktiskt, mycket skratt, och tur är väl det :)
fick besök av Ulrika Parath (eller nått sånt..) på samhällskunskapen och nu, efter att hon berättat mer om sitt jobb som journalist så vill jag ännu mer sträva efter det ;) fast kanske mer åt krönikör håller?
aja, the future will tell.
iaf så hände det som inte fick hända, skrattanfall precis när hon står där och berättar och det annars är (och borde vara) knäpptyst. hur det gick till? jaa man kan väl säga att jag och sofie är dåligt töntiga ibland! HA HA! vi fick alla nämligen kika i arbetarbladet, vilket är tidningen hon jobbar på, och då sidan kom upp med små barn som fyllt kunde inte jag och sofie hålla oss! en del såg så otroligt roliga och sötfula ut nästan,! har absolut inget emot barn, söta små varelser, men en del var ju så otroligt speciella så vi höll på att dö! eller aa.. jag har ju åtminstone gåvan att skratta tyst, medan sofie sitter där och får lite olika läten ibland! haha och det får ju självklart mig bara att fnissa ännu mer.
dock fick Linnsan's sura blick tyst på oss och som tur var märkte ingen någonting ;) atleast I think and hope so :)

ikväll blir det till att träffa idomin en snabbis, sen plugga en aning och sen kika film med mami. vi är ensamma hemma ikväll så vi ska väl bara softa lite framför teven.. och sen lär jag läsa lite engelska innan jag faller till sömns också :)
vi hörs nog senare, men in case we don't, så önskar jag er alla en trevlig kväll! ( och till alla er lyckossar som kan gå ut på krogen ikväll: ha en fartfylld kväll med nära och kära! )
CIIAO!


och jag vill bara skänka en tanke till sara också - we're here for you honey!

image355

tänkte för ovanlighetens skull också, innan jag går, slänga upp en dagens outfit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback