sista april

måste bli underbar! jag och tjejerna hade värsta planen! men jag vet inte om den kommer kunna genomföras, tyvärr :S men vi får se till att nått ska det bli iaf!
kom hem vid halv sju tiden! ;) låg i solen all afternoon med Sofie och Linnsan! så himla underbart! och innan dess hade jag och Sara vattenkrig MOT linnsan och sofie som inte hade en chans ;) fast linnsan fick sin hämnd senare! haha ;) fan vad blöta vi alla var där ett tag! även Niklas som jag lyckades blöta ner, rejält ;) sorry one more time ;)
ikväll blir det till att småplugga lite och sist, men inte minst checka in dessa hemmafruar:

image384

om vi inte hörs mer ikväll så får jag önska er en riktigt trevlig kväll!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback