OH GOOOD!

nu har jag inte skrivit under hela helgen!! nej, inte sen i fredags! SHAME ON ME!! ;)
helgen var lugn men ändå riktigt trevlig, umgicks nästan hela tiden med sofie och clarissa (sofie's tysk) och det var väl roligt att träna lite på det engelska språket ;)
umgicks även med världens bästa syster såklart :) och därmed också svågern min!
det blev hur som helst mycket skratt och trevligt folk! var dessutom i storvik(!!!!) hör och häpna ;) haha!

så idag var det roliga över och det var bara att gå back to school! men det var väl helt okej det också! boxercise på idrotten (sjuukt jobbigt) och sen var det mest till att bara strosa runt till den sista lektionen : spanska! :)
jag och linnsan hackade på varandra hela dagen idag! ord som "hora" "slyna" "tönt" och "äckel" studsade ut från våra käftar men det är väl så det ska vara someday to ;) haha! hoppas du är hemma och lugnar ner dig nu! ;)

umgåtts med sofie hela eftermiddagen, "pluggade" och bara fjantade inne på biblioteket! dessutom har vi pratat känslor och nu är det allvar för oss båda I think! vi ska ses senare och snacka av oss ännu mer, och kanske göra nått drastiskt? jag håller er uppdaterade! ;) promiss!

nu blir det imperfekt plugg på spanska!
CIIAAAO!

image387 :

Kommentarer
Postat av: becka

jag tror att jag gillar din min

2008-04-28 @ 19:42:34
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: HANNAH

WÖHÖÖÖW, något drastiskt med MR.X kanske? ;)

2008-04-28 @ 21:01:46
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback