JIHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

FINALY BACK! :)
har gnagt på naglarna, dragit mig i håret och nästan helt kolapsat för att bloggen varit avstängd! THANK GOD att det nu går som vanligt, och därmed är jag back in buisness! ;)

min helg var ju som ni vet lugn och sjuklig ;) snorade och nös stup i kvarten men jag reste mig upp vandrade till skolan igår iaf och tur var väl det för det byttes blickar och tre bokstäver fick man också! haha säger som sofie "tre bokstäver made your day liksom" ;) sant, så sant.
men sen har jag ju saknat tjejerna också!! hade för jädrans roligt efter skolan när jag, sofie och rebs låg kvar i soffan, på varandra och bara löjlade oss, man behöver sånt ibland so thanks to that girlies ;)

nu sitter jag i skolan, har precis avslutat andra skoldagen sedan lovet och nu vill jag bara ha helg igen :) busa lite på okänd plats ;) you know it girls! :)
och vårvädret är typ här nu också, så jävla underbart!
nu ska jag bara sitta och nörda här medan sofie och linnsan skriver klart nått arbete!
ha det riktigt bra nu, people och blogga på som fan nu när man finaly can igen! :)
CIIAAAO!



DAGENS HAHA:

idag är det ju som sagt första april och i skolan har grabbarna varit lite väl överdrivna och utnyttjat denna dag till fyllo med onödiga skämt och påståenden. men det roligaste var nog när jag och sofie åkte på det. vi satt i en av datasalarna och zelim, en rysk kille i våran klass satt bredvid. Sofie ville vara snäll och berättade för honom att han slutat nu om han ville jobba med geografin hemma. Zelim bockade och tackade och sa sen helt plötsligt "visste ni att george bush blivit skjuten?" jag och sofie gav varandra snabba blickar och sen tillbaka till zelim "va?!" sen kom leendet och zelim bara "april, april" sen försvann han och kvar satt jag och sofie kvar och skrattade så att tårarna rann. hur dum är vi?!
jaa vad kan man säga?! April, April din dumma sill ;) ja för två riktigt dumma sillar var vi väl då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback