jag vill, jag vill, jag vill!

ha en ny hund på direkten!!! saknar min pärla som in i helvete! och idag satt linnsan och kikade på massa hundbilder på internet och då kände jag den där känslan att få krama om en stor och gosig björn igen! jag menar kolla bara på bilderna!
image380image381

iaf så kom jag nästan precis hem från skolan! I KNOW! jag, sofie och linnsan satt sjukt länge och arbetade! men det var riktigt roligt tkr jag, (dels pga mrx) men också pga att det hela avslutades med vattenkrig mellan mig och linnsan! hahaha så jävla sjuka ;)
men fredagen har varit enormt bra och ikväll blir det bara till att mysa hemma hos sara! :)
ha en riktigt trevlig kväll!
CIIAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback