it feels like a monday afternoon

image371
lördagen
var faktiskt riktigt lyckad ändå tycker jag, även om sista festen vara ganska... aah lame faktiskt. men så är det väl alltid, det blir aldrig som man tänkt sig ;)
men tiden hemma hos madde med brudarna var riktigt rolig :) ölspel,dans och nära till en balkong ;) det är grejer det! (y)

gårdagen var skit! vaknade upp med världens mens verk och låg framför tv:n och kved hela dagen!
dessutom tanken på att måndagen närmade sig gjorde det hela ännu värre.
men jag somnade i alla fall i bra tid med världens bästa vetekudde tryckt mot magen!

idag var det skola igen, och det är SÅ TOMT utan dom fyra tyska brudarna! men på fredag är ni tillbaka igen :)
jag har iaf tur som har Linnsan och Sara vid min sida :) och idag var det värsta varma vårvädret ute! så Linnsan åt isglass ute och jag, sara och kristin gjorde henne sällskap :) trevligt, trevligt! dessutom sjöng vi "hur svårt kan det va?!" typ det högsta vi kunde ;) ibland är världen bara föör bra ;) haha

jag kom hem för en stund sen, varför skulle det regna just när jag var tvungen att cykla hem?! GOOOOD! men kom hem alive iaf och tur var väl det :)
innan jag drar och gör nått vettigt, så tänkte jag bara skänka en tanke till stackars Engla! och till mördaren : JÄVLA IDIOT!

CIIAAAAAO!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hur svart kan det va?????...att inte kunna sluta tänka pa kära sandviken.. mitt underbara hem där mina älskade vänner finns???... Det är bra här, men nu vill man hem! 3 dagar kvar... sen ni, da jävlar är man tillbaka;) Hade bäst hörni! :D, nu väntar ännu en ölkväll med tyska vänner osv.. Ciaaaoo=)

2008-04-14 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback