I LOVE IT!

det här vädret är så jävla underbart! dock så har det en tendens till att keep me away from here ;)
haha nejdå, men man gör så mycket annat när det är sånt här underbart väder, så man är nästan inte inne alls!

gårdagen var riktigt trevlig och rolig, först i skolan, och sen kvällen som jag spenderade med Linnsan och Hannah med H! vi käkade ute, snackade om allt mellan himmel och jord och gick på teater "det händer nu" så otroligt bra tyckte vi alla tre :) så (y) för det! dessutom fick man stirra non stop i två timmar på someone special

idag är vädret ÄNNU bättre och skoldagen var riktigt roligt då det var dags för Darias och min första plåtning för Bella ;)
vi skulle plåtas i 60-tals kläder och vad passade inte bättre än att bli hämtade av en riktigt raggar bil med dunkande old music i? ;) vi åkte in till storvik där vi plåtades runt och i bilen ;) riktigt roligt! dessutom med det underbara VÄDREEET! bilderna kommer inom kort :)
gud vad jag tjatar om vädret! men det är underbart!
nu är jag hemma efter världens längsta dag, som precis som vanligt avslutades med dans och sång!

ikväll blir det upp till högbo med några brudar från klassen samt deras tyska vänner :) riktigt mysigt!
ha en riktigt trevlig kväll!
CIIAAO!

image385

Kommentarer
Postat av: maria

Du är den som alltid får mig att må bra genom att säga en enda mening. sunshine

2008-04-24 @ 23:54:18
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback