HOLA!

dagen började med dundrande huvudvärk både för mig och soffan! och som ni vet nu så fyller hon år :D så vi ordnade sjungning i skolan och allt ;) men engelskan gick bra för hela SP1B tror jag! och bra är väl det (y) :)
denna dag har varit stressig den också! sprungit fram och tillbaka hela dagen känns det som, slutade tolv, cyklade till supersol, runt på stan, tillbaka till skolan, gävle och sen fort som fan hem! duschade och klädde på mig fort som attans innan jag åkte till sofie :) där jag är nu! nu fixas det osv inför utgången ikväll :)
TIMBERLAND spelas på högsta volym så nu taggas det till tusen!
kommer bli toppen det här, as usual  med brudarna. (y)
innan jag drar, och önskar er en fartfylld kväll/natt, så måste jag skriva TACK Hannah och Rebs för en trevlig vistelse i gävle, trots alkisar som tafsar på arslerna ;)
CIAAAAAAOOOOOOOOO!!!!!!!! (D)


skulle fan göra ALLT för mrX right now ;)


Kommentarer
Postat av: HANNAH

tack detsamma bruttan! :D och jag ska allt fösa ihop dig med MR.X ;)

2008-04-04 @ 19:15:31
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback