hola, qué tal?

då var man hemma igen då! :)
och på tal om gårdagens resa så var den underbar! haha, skrattade så jag nästan dog när vi var på aftonbladets media center. det är en nystartad grej som går ut på att alla delas in i grupper. Antingen tillhör man TV, WEBB eller TIDNING! så får alla en varsin dator, och man sitter med sitt "gäng" och arbetar. Vi får ett uppdrag, som denna gången handlade om ett mord i Mälarby. sen var Simon chefredaktör och såg till att vi alla intervjuade folk och sedan berättade vad vi fått reda på ;) SÅ JÄVLA REAL kändes det som, och roligt var väl det. sen skulle vi sätta ihop ett nyhets tv-program och jag och sofie fick äran att vara nyhetsankare! HAHA! det var så sjukt roligt, värsta real på nått sätt och självklart såg vi rent ut sagt förjävliga ut ;) haha! men men, alla tyckte iaf att vi var modiga och gjorde ett toppen jobb! och sen måste jag bara skriva att Linnsan var så jävla söt som väderkvinna ;)

sthlm var hur som helst toppen, och idag bar det av till skolan igen. ganska seg dag, men avslutade med väldigt mycket skratt mellan mig och sofie ;) vi orkade inte cykla hem, så vi la oss och sov ett tag på biblioteket ;)
säger som natha "men seriöst, det är nått bara ni två kan göra det" ;) haha

nej, den här veckan ska jag BARA och ENDAST plugga, hur jobbigt det än låter! PUUUUHHH!!!! save me SOMEONE!? ;)
nej, men jag ska läsa bok och nu skriva klart en resumé på en nyhetsartikel jag läst :)
ha en trevlig kväll, people!
CIIAO!


bjuder även på en partybild från i lördags! :) vi borde stannat där, brudar!
image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback