Hell Yeah!

lika strålande väder idag också, och underbart är väl det :)
tyskarna var riktigt roliga tycker jag ;) haha!
har inte gjort så mycket i skolan idag, mest suttit ute, men jag och Linnsan har varit riktigt duktiga och pluggat spanska nu på eftermiddagen! :) ikväll är jag dock tvungen att plugga ännu mer då vi har samhällskunskaps prov i morgon men det ordnar sig :) first of all så måste jag njuta mer av vårvädret såklart (y)

nej, nu ska vi fjanta lite med sofie.
Linnsan "ska du cruisa på stan med din tysk ikväll?"
Sofie "öööh nej,jag ska rida!"
haha, sofie är inte så taggad på att ha sin tyska vän här men hon gör sitt bästa så what more can you ask for?

nu ska jag försöka få med mig brudarna på en glassrunda ute i sköna solen!
have a nice day out in the sun, people!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback