GUD VAD TRÖTTHET KAN TRANSFORM YOU!

Hahaha, ja så sant, så sant! jag och sara blev helt crazy idag när vi inte orkade plugga nå mer!! först gjorde hon den snyggaste vurpan jag någonsin sett! HAHA! höll på att DÖ! sen när vi satt i klassrummet och alla klasskamrater så flitigt, så flitigt, arbetade på med sina uppsatser brast det! jag och sara började ständigt skratta och flamsa runt, tills vi sjönk ner på golvet och jag bara "jag dödar nån snart" och filip "här ska ingen dödas" ;) haha!

men iaf så smet sara och jag iväg, sov och gjorde lite annat hyfs ;), sen kom Linnsan och var rasande "ASSÅ FATTAR NI HUR MYCKET DOM ANDRA HAR SKRIVIT ELLER?!?!" men som tur var lyckades jag lugna ner henne med mina egna små knep ;) så jag hoppas hon ligger hemma och sover nu och iaf andas och tar det lugnt ;)
nej, jag hittade sara i sofforna med två grabbar, ;) (varav en mrx) så jag kidnappade henne så vi kunde cykla hem! :)
och nu sitter jag här hemma och ska när som helst käka (nu ropade mami till och med) :) sen blir det lite pluggande, eftersom det var brist på det i skolan idag, trots att jag är: UTBRÄND! feel sorry for me, people! så hörs vi!
CIIAAO!






ungefär så här trötta tror jag att jag och sara kände oss idag ;) right, girly?

image378

Kommentarer
Postat av: sofieeeee

uppsatser?.... ;P

2008-04-15 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback