godmorgon!

Sofie återvände hem hit vid fyra tiden och då var det stup i säng för båda av oss :) tur att hon kom hem säkert iaf! (y)
vaknade upp vid ett tiden idag till strålande väder!! äntligen lite sunshine och vårkänsla tillbaka här i viken igen :)
jag och sofie har bara degat här hemma och ska strax ringa och beställa pizza :) (vi är värda det idag)
jag hoppas ni alla hade en trevlig fredags kväll. vad händer för er i denna lördag? jag och sofie ska bara mysa hemma här med film osv.. känner och orkar inte direkt för nått annat idag.

jag hoppas ni alla har lika strålande väder som här i viken! UNDERBART!
och vill ge Sara ett tack för att du stannade här med mig i typ två-tre timmar i natt så jag slapp vara ensam så länge :)
ha en trevlig dag, people! så hörs vi senare!
CIIAO!


image359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback