god förmiddag, people!

var det skoldax igen då! roligt att man kom hit till klockan nio (tack vare sofies söta mamma) och var skittaggad på spanska, glosprov och allt. jag och linnsan möttes av en skriven lapp på dörren "ediths lektioner är inställda idag pågrund av sjukdom" thanks to that!!!! :/
aja, då fick man en håltimme istället då.. som man spenderade med sofie,linnsan,hannah och rebs.
men nu är det historia on och jag sitter i datasalen med sofie, sötasara och linnsan för att arbeta!
så jag antar att jag lär lämna er nu och börja studera, det är ju trots allt därför man är här.
studera på nu, people! så hörs vi senare!
CIIAO!

och some gossip - I got three letters today to ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback