fullspäckad dag

tjolahoppsan mina söta små vänner ;) (haha överglad ikväll)
för övrigt så hatar jag dessa dagar, långa och tröttsamma torsdagar. skolan är från åtta till fyra och dessutom är min sista lektion två och en halv timme lång dans!! haha ;) men jag måste ändå säga att dagens lektion var roligare än det brukar vara, dansade inspiration/modern dans och det var riktigt roligt och intressant att bara snurra runt på golvet och uttrycka känslor ;)
men hur som helst så rusade jag till kören därefter och sjöng för fulla halsar innan jag gick ner på stan med mickan för att hämta hennes glasögon ( så nu har hon joinat min klubb - glasögon ormar is the SHIIIT! :D )
därefter mötte jag sofie och vi två åt the one and only: vikingsallad (right Linnsan?) sen gick vi och kollade på en liten konsert i konsthallen. sandvikesbandet "skjut" var det som uppträdde och det var riktigt bra tycker jag. what can I say? låtarna hade mening och allt var mycket lättsamt :) dessutom joinade Niklas "it's niklas biatch" Nordkvist oss också så det var riktigt roligt :)
hoppades man skulle få en blick av mrX men sorry guys, inga dirty details tonight.

sen gjorde jag och sofie lite bus ;) hittar alltid nya platser att snacka skit på och what can I say about that? Varje dag med dig, honey, är som ett nytt äventyr varje gång ;)
Rebs ringde and honey? du är störtskön! "slicka sofie i arselet från mig" haha WHAT THE HELL, REBECKA? ;)
vi cyklade hem till mig en snabbis och nu är vi båda hemma hos sofie :) great! ska spendera natten här och det ska bli så mysigt så! 

dagens "du är så jävla blond" bevis: Daria: "men vissa röker fan när dom går på sex-års" Jag "men gud.. hur gammal är man då?" Daria: "hahahah men hallå?! va fan tror du det heter sex-års för?!"
aja.. ibland är jag bara to blondie ;)
dessutom bad bella mig och daria att stå som modeller för henne när hon ska ha sin "fotot-slutproduktion"

kvällen kommer bli otroligt mysig här hemma hos the engströms, men vi får se till att följa pappas råd "se till att sova nånting i natt också" haha, believe me papi, we will ;)
I MORGON ÄR DET SOFIES FÖDELSEDAG OCKSÅ!! (y) GREAT! så då blir det sång på morgonen från moi och sen partaj på kvällen med a few andra brudar.
nu blir det One Tree Hill och skitnsnack :) och innan jag går MÅSTE jag nämna MARIA som bad så snällt idag om att få bli nämnd här ;)

men tills vi hörs igen, imorgon eller senare. ha det underbart och sov sött, people! och jag hoppas eran dag blev exakt lika bra och händelserik som min, trots dom tråkiga torsdagarna. trots det tråkiga och dystra vädret även...
CIIAO!

image328

Kommentarer
Postat av: maria

(Y);)

2008-04-03 @ 23:37:54
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: rebs :)

jag sa faktiskt kicka...

2008-04-04 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback