Don't blame it on the sunshine!

gårdags kvällen var riktigt trevlig med sara ;) först gungbräda i stadsparken, sen glass på donken och sen kan man väl säga att vi typ... ehm.. gjorde inbrott och låg och snackade fram till halv tolv ungefär då hon skjutsade hem mig :)
det är så det ska vara ;) everyone needs some adventures every day ;)


idag vaknade jag halv tio och det var bara till att stiga upp och börja göra sig i ordning. min kusin och morbror fyller 20 respektive 40 år idag! :) GRATTIS! så jag var där för ett tag sen med mami och papi :) som är kvar där då dom ska ha massa överaskningar för min morbror all night long :)

så ikväll har jag huset för mig själv :) FEST tänker ni, men TACOOOSKVÄLL tänker jag ;) brudarna kommer hit och sen får vi väl se :) blir myyys I think!

Lundan ville mysa några hemma hos jonatan :) så får se om man hamnar där ikväll kanske :)


men ha en riktigt trevlig lördags eftermiddag! här i viken strålar solen så nu ska jag försöka utnyttja det till fyllo! ;) haha, hörs senare, people!

CIIAO!


dagens : kjol - ginatricor
Gul body-ginatricot

image382


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback