den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge!

"somewhere over the rainbow!"
så löd den mest sagda meningen för dagen! jag, linnsan och sara njööööt av vädret idag igen, i skolan! :)
vi hade en lektion idag,men vi stannade kvar ett tag i solen! det är så underbart när vädret lockar ut alla människor så gräset blir fullt av elever utanför skolan :) dessutom kom saras två vänner varav en typ va den härligaste personen EVER ;)

åkte hem med sara och umgicks med alla hennes söta små djur, handlade och donade lite innan vi åkte ner på stan :) där mös vi ett tag innan hon skjutsade hem mig. och nu sitter jag här, all by myself! vart är alla? varför är huset tomt? joo det ska jag tala om för er: papi och mami är och hämtar min SÖTASTE SYSTER! :) det ska bli så roligt att träffa henne igen!

nej, ni får ha en underbar fredag, people! but before I go I just have to ask you if you ever get that feeling of addiction? When it's so damn strong that you don't want to leave the sight that's so addicting? GOOOOD!!! I hope you know what I mean!
CIAAAAAAAAAAO!!!!!!!! :)





haha suddig bild från marias kamera ;) sofie,jag och mariamarriiiaa! :) från i vintras
image386


Kommentarer
Postat av: HANNAH

jag knäppte kortet ;)mohaha

2008-04-26 @ 12:11:36
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback