då var det kväller igen då!

helt sjukt vad fort dagarna går! :)
jag var ju som sagt tvungen att dra ut i vårvädret ett tag, så det gjorde jag med jennie pennie. vi var ute och vandrade och rätt så komiskt var det då vi gick till prinsan för att sola på happy hour, "what?! när det är så soligt ute?!" tänker ni och you've got a point in that, men det är effektivt och bra där i solariumet så nu har man bättrat på brännan en aning ;) även om mamma låter "meen tänk på hur farligt det är" varje gång jag solat.. well I still love you mami ;)

vandrade iväg till en lekpark för att möta upp sofie, och vi snackade om allt mellan himmel och jord igen, like we use to och det är så roligt och lärorikt varje gång stumpan! thanks to that! (y)
sen insisterade papi på att komma och hämta mig och snällt var väl det. han höll dessutom en liten predikan i bilen på hur farligt det faktiskt kan vara att vandra hem ensam på cykelvägarna i mörkret på kvällarna, även om jag inte vet det själv ;)

så nu ligger jag här i sängen och käkar min mammas fruktsallad. ( och jag vet att man inte ska käka efter typ nio eller sex eller vad fan det är, men hey! det är ju åtminstone bara frukt ;) soo keep your mouth closed)
ska strax sova men innan dess ska jag väl önska er alla en skön och fridfull natt och hoppas att ni haft en trevlig tisdag :)
(måste bara återigen påpeka hur glad jag är för att bloggen är on igen, dels för att kunna skriva själv men självklart också för att kunna fortsätta följa andras bloggar, like it)
hörs i morgon!
CIIAO!

love it! :) suummmeeer
image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback