blame it on the boggie!

halloj där!
åh herregud, vilken hectic dag det här har varit! ungefär såhär:
08.00 - rep med dansen
09.00 - engelska nationella
11.25 - lunch
12.30 - första dansuppvisningen
13.50 - geografi
14.30 - spanska prov
15.00 - andra dansuppvisningen
16.30 - home sweet home
19.00 - tredje och sista dansuppvisningen!
aa, jag säger då det! jobbigt men samtidigt så sjukt upptriggande och roligt! like old days kan man väl säga ;)
många trodde vi skulle vara sämst "individuellt val.. jag menar ööh?" typ ;) men vi klarade alla tre skitbra tycker jag ändå ;)

nu är jag äntligen hemma igen och har precis duschat! (sweeeeeeeeeeeeeet) strax ska jag krypa upp framför tv:n och kika på mina desperata hemmafruar! THANK GOD att vi är lediga i morgon och dessutom sista april! partaj för fulla muggar! kommer inte hinna skriva nånting på dagen, skulle jag tro då jag och sofie kommer spendera den i gävle och förbereda :)
men vi hörs på nått sätt i morgon iaf! och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!

innan jag drar: SOFIEEEE you got that thing wrapped around your finger now! take tha fucking change ;)
CIIAAAAAAAAO!



från en gammal dansuppvisning ;) (tyckte jag borde ha nån bild på dans åtminstone ;)
image388

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback