Better In Time

HALLÅ!
jag har varit upptagen med massa plugg dom två senaste dagarna, därav min frånvaro här ;), dessutom har jag SÖRJT! över att fyra av oss brudar har dragit till tyskland med skolan för att bo hemma hos tyskar !!!!!
Jag, Linnsan, Sara och hannah vinkade av dom igår på skolan! Sofie "jag vill inte" Rebecka "hahaha hejdå hahah" Daria "festa satan nu! och kom med skvaller sen" och maria "Jag hör av mig! ha det bra nu" :)
jag vet och hoppas att ni kommer få det underbart där borta nu den här veckan! I MISS YOU ALREADY :)
but then again, jag, linnsan och sara har det riktigt bra i skolan vi också :) fixar boys till sofie, skrattar och pluggar sten hårt ;)

idag är det ju FREDAG! och jag kom precis hem från Sara :) ska strax cykla ner till badhuset för en simrunda med Linnsan :) riktigt trevligt!
kort dag i skolan idag och det var riktigt skönt! gick hur bra som helst på engelskan också, och det känns riktigt skönt. läste ut bokjäveln på två dagar, men den turned out to be really good! (y)
I morgon blir det partaj iaf med några gamla godingar!!

hörs i kväll, people!
CIIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar er redan!:D

2008-04-11 @ 17:26:47
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: En självständig Sofie här!!!

Haha, "fixar boys at sofie"... ni är ju störd ni!;P Men hon som sa att hon inte ville aka igar.. ja hon har ändrat sin uppfattning totalt!! Hur kul som helst är det ska ni veta;) (Märker att ni ockso har det bra:) Koper sprit, cider öl för en tjuga typ:P Clarissa är skittrevlig, hennes brorsa ser tokbra ut och man bor som en prinsessa:) Sa allt är helt enkelt jättebra med oss här i Trossingen! Ha sa kul i helgen;) Saknar er!

2008-04-11 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback