01.05 - I know.. vad fan gör jag hemma redan?

ibland har man verkligen inte sådär riktigt roligt som man vill ha, på fester och varför stanna då? nej, jag och sara pallade inte mer så vi fixade skjuts hem till sofie där vi nu ligger i soffan framför tv:n och bara njuter av värmen och varandras sällskap :)

hur som helst så kom brudarna hit till mig och sofie runt åtta tiden kanske(??)Sara,Daria och Maria. Vi hämtade dricka, fixade skjuts och åkte till den första festen! där stötte jag på Denise :) trevligt! (y) där var det riktigt trevligt ett tag tkr jag! därefter drog vi till NS där det ungefär var som vanligt, eller ja, samma folk iaf :) förutom sköningen Madeleine Lund då, som dök upp där i hallen helt plötsligt! :) trevligt bruden! (y)
men som sagt, pallade inte att stanna kvar så passade på att åka med sara när hon ändå fixat skjuts :)
nu sitter jag här och undrar hur ägaren till huset ska ta sig hem? hon tänker inte så mycket på hur hon ska komma hem tror jag.. jag hoppas bara inte att hon vandrar hem själv i natten.. jag antar att jag får vänta uppe.. men det ska jag nog klara :)
fick ett antal sms av mrX också men lyckades inte träffa han denna kväll heller.. men det får bli en annan gång :)
nu ska jag mysa med sötastesara! :)

sov sött, people! så hörs vi i morgon!
CIIAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback